مکالمه مقدماتی ۱

این دوره برای افرادی برنامه ریزی شده که حتی در مکالمات ابتدایی و روزمره مشکل دارند و یا مدرک دیپلم دبیرستانی یا لیسانس دانشگاه را دارا بوده ولی تاکنون اقدام به یادگیری مکالمه به صورت روشمند نکرده اند. این دوره بطور تقریبی معادل ۸ ترم موسسات آزاد می باشد. البته با این تفاوت که شما جدا از منابع اصلی، منابع مکمل دیگر نیز استفاده می کنید.

در طی این مدت، با استفاده از وسایل شنیداری و بصری، نکات پایه و ضروری گرامر را در قالب مکالمه می آموزید. البته باید اضافه کرد که حتی در همین مدت کوتاه، زبان را گرچه در سطح مقدماتی ولی با تلفظ، لهجه و گویش خوب و استاندارد بکار خواهید برد.
در پایان این دوره شما قادر خواهید بود مکالمات روزمره خود را در کشورهایی نظیر امارات و چین در هنگام خرید از فروشگاه، و یا اقامت در هتل انجام دهید. قادر خواهید بود تا در مورد علاقمندی های خود، آب و هوا، خرید خانه، غذاهای مختلف، موسیقی، ورزش و در محیط هایی نظیر بیمارستان، مدرسه، و رستوران صحبت کنید.

دانشجویانی که علاقمند به داشتن یک مدرک بین المللی در این سطح می باشند می توانند در آزمون KET دانشگاه کمبریج شرکت کنند. این آزمون پایه، سطح زبان شما را در چهار مهارت اصلی تست می کند.



تدریس خصوصی آیلتس کلمه کلیدی :

تدریس خصوصی آیلتس , تدریس خصوصی تافل , آیلتس , تافل , مکالمه , تدریس خصوصی ,یادگیری زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی