تدریس خصوصی تافل

تعریف تدریس خصوصی

تدریس خصوصی تافل فرایندی است که طی آن استاد تلاش می کند تا مباحثی که زبان آموز یا دانشجو در فهم یا کاربرد آنها دچار مشکل شده است

را با بیانی رسا و با جدیدترین شیوه های تدریس آموزش دهد این مباحث می تواند کل یا قسمتی از یک درس ویا تمرین های آن درس باشد.
تدریس خصوصی تافل مشتمل بر سه قسمت می باشد:

  • سنجش سطح علمی زبان آموز
  • ارائه درس و نکات متناسب با سطح علمی زبان آموز
  • ارزیابی زبان آموز پس از ارائه درس

تدریس خصوصی تافل تیم شهرآیلتس را می توان به دو قسمت تقسیم کرد:

  1. تدریس خصوصی گسسته(سریع)
  2. تدریس خصوصی پیوسته

تدریس خصوصی تافل گسسته (سریع )

به گونه ای از تدریس اطلاق می شود که شاگرد فرصت چندانی تا امتحان یا آزمون ندارد و هدف وی از این کلاس خصوصی و تدریس خصوصی فقط موفقیت در آزمون میباشد.

ویژگی های تدریس خصوصی تافل سریع

از مشخصات تدریس خصوصی تافل آن است که تعداد جلسات کمتراز ۱۵ جلسه و نزدیک به آزمون تافل می باشد.
اقتضای چنین تدریسی استاد کار کشته مسلط و دلسوز می خواهد که تمامی اساتید تیم شهر آیلتس دارای چنین ویژگی می باشند چون می بایست برای موفقیت زبان آموز فشار زیادی را تحمل کنند و مجموعه زیادی از مفاهیم اصلی و مهم را در مدت زمان کوتاه تدریس نمایند.

تعریف تدریس خصوصی تافل پیوسته

به نوعی از تدریس اطلاق می کنیم که شاگرد با دور اندیشی و آ ینده نگری به محض مشاهده نقاط ضعف خود و در طول دوره آموزش خود به این نوع تدریس روی می آورند و هدف این دوره درک واقعی مطالب تقویت علمی دائمی و موفقیت در کلیه مهارتهای تافل می باشد.

ویژگیهای تدریس خصوصی تافل پیوسته

از ویژگی های این نوع تدریس آن است که تعداد جلسات تا زمانی می باشد که زبان آموز به سطح نمره مورد نظر خود برسد در این راه استاد فرصت کافی برای برنامه ریزی و طرح پلان درسی مناسب برای زبان آموز را دارا میباشد. چنین تدریسی قطعا به لحاظ کیفی بالاتر از تدریس خصوصی تافل سریع می باشد و نتایج بهتری در پی خواهد داشت.


 

تمامی کلاسهای خصوصی تیم آموزشی شهر آیلتس از ابتدای دوره در هر سطح زبانی تمرکز بر هر چهار مهارت تافل دارند و از ابتدا با مجموع چند کتاب وجزوات انحصاری سعی بر برگزاری با بالاترین کیفیت و سریعترین راه برای به هدف رساندن شاگردان کوشا می باشند.

 

ما مفتخر به برگذاری دوره های مبتدی زبان انگلیسی با اصول و نگرش امتحان تافل می باشیم به این معنی که از همان ابتدا هر چهار مهارت اصلی مورد نظر در امتحان تافل با زبان آموزان کار می شود.



تدریس خصوصی آیلتس کلمه کلیدی :

تدریس خصوصی آیلتس , تدریس خصوصی تافل , آیلتس , تافل , مکالمه , تدریس خصوصی ,یادگیری زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی