بهترین کلاس تدریس خصوصی آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس

بهترین کلاس تدریس خصوصی آیلتس

آیلتس چیست؟

آیلتس یا IELTS  مخفف International English Language Testing System  است. این عبارت به معنای “سیستم سنجش بین‌المللی زبان انگلیسی” است. به بیان دیگر آیلتس آزمونی است که میزان مهارت و تسلط زبان‌آموزان مختلف از تمامی نقاط دنیا را مورد ارزیابی قرار می دهد. این آزمون یکی از معتبرترین آزمون‌های بین المللی زبان است و مدرک آن از نظر بسیاری از مراکز علمی، دانشگاه‌ها، ادارات مهاجرتی و سفارتخانه‌ کشور‌های کانادا، استرالیا و انگلستان معتبر است. از این رو افراد بسیاری با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس سعی در بالا بردن مهارت های خود در این زمینه را دارند تا نمره مناسبی را در آزمون کسب کنند.

چرا آیلتس مهم است؟

امروزه در جهان بطور متوسط حدود ۲۰۲ میلیون آزمون برگزار می‌گردد و در سراسر دنیا و در بیش از ۱۰.۰۰۰ سازمان از جمله دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و سازمان و نهادهای غیر دولتی، مدرک آیلتس را به عنوان مرجع سنجش دانش زبانی، معتبر دانسته و به جز یکسری از رشته‌های خاص، آن را جایگزین مدرک تافل کرده‌اند.
یکی از دلایل موفقیت این آزمون و پذیرش و اقبال جهانی به مدرک آیلتس در مقایسه با مدارک مشابه نظیر تافل، دقت و سنجیدگی در نحوه طراحی و چیدمان سؤالات آزمون است. آزمون آیلتس نه تنها به سنجش دانش زبانی و میزان سواد انگلیسی افراد می پردازد، بلکه با ساختاری منسجم و روشی کاملاً علمی، سطح آگاهی‌های دیگر فرد نظیر IQ، دقت و سرعت عمل را نیز مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

برترین کلاس تدریس خصوصی آیلتس

تدریس خصوصی آیلتس از آنجا که می تواند در مدت زمان بسیار کم دانشجویان را برای اهداف خود آماده نماید یکی از موثرترین راه ها برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی است. به طور متوسط هر شش ماه کلاس گروهی می تواند معادل ۱۵ جلسه کلاس خصوصی  باشد و این خود نشان دهنده پیشرفت فوق العاده زبان دانشجویان در این کلاس هاست. در تدریس خصوصی مکالمه تیم شهر آیلتس کار به صورت کاملا علمی پیش می رود می شود.این دوره ها می تواند در داخل موسسه شهر آیلتس و یا در منزل یا محل کار شما برگزار شوند.  برای ثبت نام در دوره های خصوصی مکالمه زبان انگلیسی و کسب بهترین روش آموزش زبان انگلیسی با شماره تلفن های شهر آیلتس تماس بگیرید و یا به  سایت موسسه زبان ما مراجعه نمایید.

بهترین استاد تدریس خصوصی آیلتس در ایران را بشناسید و میتوانین در کلاس گروهی آیلتس شرکت کنید.

آیا دنبال آموزش رایگان آیلتس هستید؟

مشاوره رایگان

 

آموزش زبان , آموزش زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی مکالمهخصوصی مکالمه انگلیسی , خواندن انگلیسی,گرامر زبان انگلیسی, یادگیری زبان انگلیسی, تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس

مطالعه برترین مطالب شهر آیلتس را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیلتس تضمینی ، کلاس خصوصی آیلتس ، آموزش آیلتس آنلاین