امتحان GMAT

GMAT مخفف Graduate Management Admission Test می باشد که توسط شورای GMAT طراحی و برگزار می شود. این آزمون ویژه افرادی است که متقاضی پذیرش در رشته MBA و دیگر برنامه ها و رشته های مرتبط به مدیریت در مقطع ارشد و دکتری می باشند.
سالانه به طور متوسط ۲۰۰,۰۰۰ داوطب در این آزمون شرکت می کنند و بیش از ۱۵۰۰ دانشگاه و دانشکده مدیریت از آن به عنوان امتحان ورودی استفاده می کنند.
تست GMAT از ۳ بخش اصلی تعیین شده است:

 

  1. بخش Analytical Writing Assessment شامل ۲ نگارش و مدت آن ۱ ساعت میباشد _ یک نسخه در مورد تجزیه و تحلیل یک موضوع (Analysis of an Issue) و نسخه دیگر در مورد تجزیه و تحلیل یک استدلال (Analysis of an Argument).
  2. بخش Quantitative Section شامل ۳۷ سوال به مدت ۷۵ دقیقه میباشد و بطور کلی دانش شما را در ارتباط با حل مسائل ریاضی، جبر مقدماتی، هندسه عمومی و تجزیه و تحلیل نمودارها مورد ارزیابی قرار می دهد.
  3. بخش Verbal Section در بر گیرنده ۴۱ سوال به مدت ۷۵ دقیقه است و توانی شما را درک مطلب، استدلال منطقی و تصحیح جملات مورد بررسی قرار می دهد.

به خاطر داشته باشید که GMAT توانایی شما را در دانش مدیریت، خلاقیت و موضوعات مرتبط دیگر نمی سنجد.
نمره شما در طیفی بین ۲۰۰ تا ۸۰۰ قرار می گیرد. اکثر دانشگاه ها نمره ای بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ را از شما درخواست خواهند کرد.

 

 



تدریس خصوصی آیلتس کلمه کلیدی :

تدریس خصوصی آیلتس , تدریس خصوصی تافل , آیلتس , تافل , مکالمه , تدریس خصوصی ,یادگیری زبان انگلیسی , تدریس خصوصی زبان انگلیسی