۵ مورد درباره آیلتس که افراد از آنها می ترسند

هیچ کس امتحان را دوست ندارد. امتحانات افراد را عصبی و ناراحت می کنند و در شدیدترین حالت ها افراد از امتحان هراس دارند و توانایی خود را در درست فکر کردن از دست می دهند.

آیلتس هم متفاوت نیست و افراد زیادی آن را مشکل می یابند. قسمت های زیادی در آزمون آیلتس می توانند ترسناک باشند مگر اینکه بدانید چه طور آن را کنترل کنید. بیشتر آدم ها از قسمت هایی در امتحان می ترسند که نسبت به آنها آگاهی ندارند و تنها راه حل این مشکل آشنا شدن با جنبه های ترسناک آزمون آیلتس است. در اینجا به بیشترین مواردی که داوطلبان از آنها می ترسند، می پردازیم.

  1.  اگر من پاسخ قسمت listening را از دست بدهم چه اتفاقی می افتد؟ این ترس به دلیل از دست دادن تمرکز است. وقتی از داوطلبان آزمون می پرسیم که در این قسمت از چه چیزی بیشتر می ترسند، خواهند گفت: از اینکه پاسخ سوالی را از دست بدهم. می ترسم از اینکه نتوانم مکالمات را دنبال کنم. برای از بین رفتن این ترس تنها یک راه وجود دارد و آن تمرین کردن است. تمرین کردن، اعتماد به نفس شما را بالا می برد و به شما می آموزد که چگونه یک یا دو سوالی را که از دست داده اید را پاسخ دهید.
    تمرین کردن ،نقاط ضعف شما را نشان می دهد و قسمت های مشکل درک LISTENING را برایتان نمایان می کنند و این که در کدام قسمت ها ممکن است شما این نکات را از دست بدهید. توجه به این نکات در موفقیت شما موثر است.
  2. اگر وقت کم بیاورم چه می شود؟در قسمت درک مطلب خواندن و نگارش بیشترین ترس افراد از ناتمام ماندن مطالب در زمان تعیین شده است. بهترین روش برای مقابله با این ترس تحت کنترل داشتن زمان و مدیریت درست آن است.
  3. اگر چیزی برای نوشتن نداشته باشم، چه کنم؟
    بیشتر داوطلبان در مورد موضوع انشاه نگرانند که چیزی برای نوشتن نداشته باشند. یک راه ساده برای این مشکل خواندن مقالات زیاد است که کمک می کند ایده های زیادی را پرورش دهید. اما این کار نیاز به زمان زیادی دارد. حال آنکه بیشتر موضوعات نگارشی آیلتس موضوعات مقاله ای هستند و در حقیقت نحوه نگارش مقاله نیز مهم اند.
  4. اگر بطور اشتباهی مطلبی را عنوان کنم، چه می شود؟
    این ترس به خاطر بیان ایده های نا مناسب رخ می دهد. در حالی که این فکر اشتباهست. زمانی که داوطلب در مورد موضوع speaking ، ایده های منطقی بیان کند از او نمره ای کسر نمی شود. مهم این است که چگونه ایده هایتان منطقی بیان شوند.
  5.  اگر چیزی برای گفتن نداشته باشم، چه می شود؟
    این ترس به خاطر روبه رویی با ممتحن است و بطور کلی قسمت مصاحبه آیلتس افراد را مضطرب می کند زیرا زمان زیادی برای فکر کردن ندارند. تمرین مکالمه زبان در عرض چند هفته با موضوعات مختلف از ترس شما می کاهد و اعتماد به نفستان بیشتر می شود.


تدریس خصوصی آیلتس برچسب ها :

آموزش زبان , آموزش زبان انگلیسی , آیلتس , امتحان آیلتس , امتحان تافل , تافل, تدریس خصوصی تافل , تدریس خصوصی آیلتس , تدریس خصوصی زبان انگلیسی , تدریس خصوصی مکالمه , خصوصی آیلتس , خصوصی تافل , مکالمه انگلیسی ,ielts,toefl

مطالعه برترین مطالب شهر آیلتس را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیلتس تضمینی ، کلاس خصوصی آیلتس ، آموزش آیلتس آنلاین