آیلتس مثل همیشه در خط مقدم

آیلتس مثل همیشه در خط مقدم

آیلتس نظام بین‌المللی ارزشیابی زبان انگلیسی در حال حاضر یکی از معتبرترین آزمون‌های زبان انگلیسی است که در سراسر دنیا برگزار می‌شود. این آزمون با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج انگلستان، شورای فرهنگی بریتانیا و سازمان آیلتس استرالیا برگزار می گردد. این آزمون از ۴ بخش شنیدار، نوشتار، خواندن و مصاحبه شفاهی تشکیل می شود و به ۲ صورت آکادمیک و جنرال طراحی شده است. آزمون آکادمیک برای آن دسته از داوطلبانی است که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسر دنیا را دارند. در حالیکه آزمون جنرال مناسب افرادی است که قصد مهاجرت کاری یا زندگی در محیط های انگلیسی زبان را دارند.

سال گذشته بیش از ۲٫۵ میلیون آزمون آیلتس در بیش از ۱,۱۰۰ مرکز برگزاری آزمون در جهان – حدود۵۰ هزار مرکز در آمریکا – فرصت تحصیل، کار و یا مهاجرت را برای داوطلبان ایجاد کرده است .

اکنون این مدرک در موارد آموزشی، مهاجرت و کار مورد تائید بالغ بر ۹ هزار مرکز آموزشی، آژانس دولتی و سازمان کار در بیش از ۱۴۰ کشور در سر تا سر جهان می باشد.

آزمون آیلتس به طور مشترک توسط سه سازمان بین‌ المللی Cambridge English Language Assessment , IDP: IELTS Australia , British Council که سال‌هاست در امر آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند برگزار می‌شود.

مطالعه برترین مطالب شهر آیلتس را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیلتس تضمینی ، کلاس خصوصی آیلتس ، آموزش آیلتس آنلاین