آموزش اسپیکینگ آیلتس – رایگان

آموزش اسپیکینگ آیلتس - رایگان

آموزش اسپیکینگ آیلتس – رایگان

در آزمون آیلتس IELTS اسپیکینگ آیلتس IELTS Speaking در یک روز و آزمون های کتبی (Listening, Reading, Writing) در یک روز دیگر برگزار می شوند. آزمون شفاهی آیلتس می تواند در یک بازه ی هفت روزه قبل یا بعد از آزمون کتبی برگزار شود. بعضی از مراکز برگزاری آزمون آیلتس IELTS به متقاضیان آیلتس IELTS اجازه می دهند تا روز و زمان آزمون گفتاری آیلتس خود را انتخاب کنند اما بعضی دیگر خودشان این برنامه را مشخص می کنند و سپس به متقاضیان اطلاع می دهند.

 

اسپیکینگ IELTS چه امتحانی است؟

اسپیکینگ IELTS یک مصاحبه رو در رو (Face to Face) بین ممتحن آیلتس IELTS Examiner و متقاضی آیلتس IELTS Candidate یا IELTS Examinee می باشد. این مصاحبه حدود ۱۱ الی ۱۴ دقیقه طول کشیده و صدای این مکالمه توسط یک Voice Recorder ضبط می گردد. این آزمون سه بخش ۳ Parts داشته و توانایی برقراری ارتباط شفاهی متقاضیان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهد.

 

آزمون شفاهی IELTS کجا برگزار می شود؟

مکان برگزاری آیلتس Speaking با آزمون کتبی آن متفاوت است. معمولا یک اتاق کوچک است (که قالبا باید آکوستیک باشد) و در دو طرف یک میز، ممتحن Examiner و متقاضی Candidate نشسته و با یکدیگر صحبت می کنند.

 

طبیعت مکالمات IELTS Speaking چیست؟

آنچه در سه بخش مهارت IELTS Speaking اتفاق می افتد، مکالمه های دو طرفه و همچنین تک گویی متقاضی آیلتس است. توضیحات بیشتر را در بخش های مهارت اسپیکینگ IELTS (تیتر بعدی) ببینید.

 

آیا ممتحن آیلتس در IELTS Speaking یک Native است؟

با توجه به اینکه ارز کشور در چند سال گذشته افت بسیاری کرد، دیگر تقربیا تمام ممتحنین آیلتس در ایران، ایرانی می باشند. البته ممکن است گاهی چند ممحتن خارجی (افرادی کهن سال از استرالیا یا انگلیس) نیز از شما آزمون بگیرد اما احتمال آن خیلی کم است. پس بدانید که شما با یک ایرانی صحبت خواهید کرد. با توجه به اینکه ممتحن شما، از فرهنگ، زبان و کشور خودتان است، فضای جلسه IELTS Speaking تحت تاثیر آن خواهد بود.

آموزش رایگان آیلتس اسپیکینگ

لهجه ممتحن آیلتس در IELTS Speaking چیست؟

سوال پر تکرار! همانطور که گفتیم به احتمال خیلی زیاد ممتحن Examiner شما در آزمون مهارت اسپیکینگ IELTS یک ایرانی است. او می تواند با لهجه امریکایی صحبت کند، بریتیش باشد یا شاید اصلا هیچ لهجه ی خاصی نداشته باشد و به نظر فارسی بیاید. اما این مشکلی به وجود نخواهد آورد چرا که هر متقاضی آیلتس IELTS Candidate می بایست خودش را با تمامی لهجه های استاندارد و متداول برای مهارت لیسنینگ آیلتس IELTS Listening آشنا کند. طبیعتا در کشورهای دیگر، اگر ممتحن آیلتس امریکایی باشد، لهجه امریکایی، اگر استرالیایی باشد لهجه استرالیایی و به همین شکل … خواهد بود.

 

برای دریافت مقالات اسپیکینگ کلیک کنید

مطالعه برترین مطالب شهر آیلتس را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیلتس تضمینی ، کلاس خصوصی آیلتس ، آموزش آیلتس آنلاین