برای بالابردن کیفیت ترجمه همزمان در یک همایش ، کنفرانس ویا سمینارهای بین المللی نیاز هست حتما برای بالابردن کیفیت ترجمه همزمان که تمامی صحبتهای سخنران بدون کم و کاستی و با ترجمه شفاف و شیوایی به گوش میهمانان حاضر در همایش برسد ، اولین نیاز مترجم این است که قبل از برگزاری همایش اطلاعات و مطالبی که در سمینار به آن پرداخته میشود را دریافت کنند و یک سری اطلاعات از موضوع همایش و آشنایی با رویدادی که قرار هست اتفاق بیافتد داشته باشند که این امر باعث میشود مترجم با فشار کمتری بتواند ترجمه را انجام داده ودرصد رضایت میهمانان از ترجمه بسیار رضایت بخش باشد. عوامل دیگری نیز تاثیر گزار می باشد که سعی میکنیم در قسمتهای بعدی به آن بپردازیم.

AIIC یک انجمن حرفه ای است که کیفیت خدمات ارائه شده توسط اعضای آن را حفظ می کند. این مکانیزم برای اطمینان از کیفیت در حال حاضر و در آینده و کمیته های نظارت بر ورود اعضای جدید، زبان های اضافه شده توسط اعضای فعلی، آموزش و پژوهش است. با تشکر از نمایندگی و شهرت برای کیفیت آن، AIIC مذاکره با سازمان های بین المللی بزرگ در مورد شرایط کاری و حقوق و دستمزد را انجام می دهد. به نظر می رسد همه اینها نشان می دهد که یک توافق اساسی در مورد کیفیت و چگونگی تعریف و ارزیابی آن به صورت عینی وجود دارد.

چنین توافقی به طور کامل (برای جامعه، مشتریان و کاربران) به طور کامل توجیه می شود (هدف اولیه که ارتباط ما را از هم جدا می کند – کیفیت) و همچنین معیارهای تعلیم تربیتی AIIC موسسات یادگیری را ارائه می دهد، موضع AIIC در شکل های جدید تفسیر، ویدئو کنفرانس و تفسیر رسانه های صوتی و تصویری.

علاوه بر این، ما در یک دوراهی با کنترل کیفیت زندگی می کنیم. با توجه به این امر، در سال 1995 AIIC یک مطالعه بر روی انتظارات کیفی کاربران تفسیر کرد.

چیز شگفت انگیز این است که چنین اجماعی وجود ندارد. اعطا شده است، کاربران و مترجمان در مورد معیارهای کیفی خاصی موافقند، اما تفاوت های قابل توجهی با تفاوت های ظاهری و به خصوص با ماهیت مفهوم کیفیت ناپایدار وجود دارد. کدام کیفیت، به چه شیوه ای ارزیابی می شود؟

من شک دارم که من در رسیدن به چالش برای رسیدگی به این مسائل در اینجا در ارتباط (موفقیت آمیز بودن مقالات مترجمین حرفه ای برای عموم مردم در شبکه) موفق بوده ام. هدف من این است که توجه به مشکل را جلب کنیم تا بتوانیم بحث را تقویت کنیم، در بررسی تحقیقات به طور دقیق و دقیق و جلوگیری از لغو علمی علمی، کاملا منطقی باشیم. نتایج در اینجا آمده است.

 

دیدگاه ها بسته شده است